Toimitusehdot

Adam&Eve – verkkokaupan tuotteista ja toimituksesta vastaa Murote Oy.

Palvelemme osoitteessa Näsilinnankatu 22, 33210 Tampere. Mikäli Sinulla on kysyttävää tuotteista tai tilauksesta, voit aina ottaa meihin yhteyttää puhelimitse 03-2128289 (aukioloaikoina ma-pe 10-18, la 10-17) tai sähköpostitse shop(a)adameve.fi.

Tuotteet ja tuotehinnat

Tuotteiden hinnat on esitetty tuote-esittelyjen yhteydessä. Tuotteisiimme sisältyy arvonlisäveroa. Veroerittely näkyy ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.

Maksutavat

Yksityisasiakkaat voivat maksaa tilauksensa ostoskorissa valittavissa olevilla maksutavoilla. Yritysasiakkaat eivät voi tilata nettikaupan kautta. Yritysasiakkaiden tilaukset vain puhelimitse, 0400-720790.

Toimitusmaksu

Pakkaus- ja toimituskulumme ovat vakiosti 5€ ja ne lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Mikäli jossain tuotteessa toimituskulut ovat suuremmat, mainitaan se erikseen tuotetiedoissa. Mikäli valitset toimitustavaksi noudon liikkeestämme, pakkauskuluja emme veloita.

Toimitukset

Lähetämme tilaamasi tuotteet postitse mahdollisimman pian. Viikonloppuisin ja juhlapyhinä tulleet tilaukset käsittelemme seuraavana arkipäivänä. Jos jokin tilauksen tavaroista on loppunut varastostamme, olemme sinuun yhteydessä.

Tarkistamme aina kaikki meiltä lähtevät moottoroidut tuotteet ja niiden toimivuuden. Samalla pakkaamme mukaan paristot. Meillä hintaan sisältyy myös aina jotain ekstraa – esimerkiksi liukuvoide välineiden kanssa.

Tuotteen palautusoikeus

Tuotteilla on kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Oikeus koskee käyttämättömiä ja alkuperäisessä myyntipakkauksessa olevia tuotteita. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja muuttumaton.

Intiimituotteilla ja alusasuilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta. Vialliset tuotteet vaihdamme tietenkin uusiin. Otathan vikatilanteissa aina ensin yhteyttä meihin joko sähköpostitse shop@maukaste.fi tai puhelimitse 03-2128289. Moottoroidut tuotteet testaamme aina ennen asiakkaalle toimittamista ja yleensä tuote saadaan yhdessä pohtien toimimaan.

Palautettavan tuotteen tulee aina olla uudelleen myyntikelpoinen. Tästä syystä asuja, kuten pikkuhousuja, sukkahousuja ja sukkapukuja, emme hygieniasyistä pysty vaihtamaan, mikäli pakkaus on avattu. Sama koskee myös seksivälineitä. Ethän itsekään haluaisi tilata hieromasauvaa, jos on mahdollista, että se on ollut jonkun toisen kokeiltavana?

Epävarmoissa tilanteissa, otathan aina meihin ensin yhteyttä, turhien kulujen välttämiseksi.

Emme vastaanota tuotepalautuksia, joista meille ei ole etukäteen ilmoitettu.

Liikkeemme palvelee aukioloaikoina myös nettikauppaa koskevissa kysymyksissä. Voit aina ottaa yhteyttä: p. 03-2128289, shop@maukaste.fi.

Tuotevirheen korjaaminen

Jos toimitettu tuote on vioittunut, tulee Sinun tehdä tuotteesta virheilmoitus meille, jolloin saat ohjeet asiakaspalautuksen suorittamisesta. Postimaksua ei sinun tällöin tarvitse maksaa. Samalla pyydämme ilmoittamaan, palautatko tuotteen ja haluatko rahat takaisin vai toivotko, että lähetämme vastaavan tuotteen vioittuneen tilalle. Rahojen palautusta varten pyydämme ilmoittamaan tilinumeron.

Mikäli haluat vaihtaa tuotteen kokonaan uuteen, eri tuotteeseen, käsittelemme vaihdon kuin se olisi uusi tilaus, joten veloitamme myös postituskulut.

Mikäli virhe on meidän puolestamme sattunut inhimillinen erehdys (olemme esimerkiksi lähettäneet väärän tuotteen), vaihdamme sen veloituksetta oikeaan.